Sanna

090214 - <3

Publicerad 2009-02-14 12:07:05 i ,

Grattis på Alla hjärtans dag, eller vad säger man?

Iallafall skulle jag fika med Elin i Gävle, men Tågen ville inte gå som vi ville. Så vi tar det nästa lördag.
Klockan 14.05 tar jag bussen till Malin. Vi ska fira alla hjärtans dag hemma hos henne med middag och sånt.
Ska bli jätte kul.
Det här är den andra helgen jag inte går ut. Känner mig jätte stolt att inte jag har druckit på länge. För det runerar verkligen mig på olika saker ! speciellt pengar.
Och känner mig inte redo att gå ut heller på annat vis. Så vill jag inte gå på People. Och dit går alla som jag är ute med. Och vill inte sätta min fot där i onödan, heller en hemma kväll än en kväll på People.



xoxo
Frokensanna

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2009-02-17 14:58:57

Glad alla hjärtans dag ;> <3

Postat av: Emma

Publicerad 2009-02-23 18:12:11

Helt rätt, Sanna! Hellre en hemmakväll än en kväll på people! :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela