Sanna

090213

Publicerad 2009-02-13 22:23:48 i ,

Igår var jag på praktiken, gick bra fick en massa beröm. Gjorde caffe latte till kunder m.m.
När jag kom hem så hälsa jag på min kusin Sofia. Hon har skaffat en jätte söt fluffboll (dvärg spets) Vi prata om allt och inget. Satt och skratta åt massa gamla kort. hahha vill okcås tillägga att jag har haft pott-frilla! ( När jag hade uppsatt hår + lugg ) Vad tänkte jag med?! ett gått skratt iallafall.
När jag skulle gå hem ifrån min kusin, kom det en svart stor hund imot mig, det var inte en människa på fler meters håll! Så blev ganska rädd, för man vet inte vad hunden kan göra. Gick bara på utan att ha ögonkontakt. Haha snacka om nojjig. Men hoppas inte hunden frös ihjäl igår, det var minst 10 minus.

Idag blev det praktik igen. Gick bra, haha fast var ganska trött så gjorde några blonda misstag. Som vem häller i is och citron i vatten kannor och glömmer vatten? haha jo jag. Snyggt att det inte fanns vatten i en vattenkanna.
Vann en love cake. Eller ja alla vi låg lika. Men dom tyckte jag skulle ha en. Den ska mamma iallafall få i Alla hjärtans dag present av mig.
Vid halv 5 så tog jag 10:an till stationen och tog tåget 17.19 hemåt. Träffa på Emma Westin också.
Kom hem och somna nästan på en gång.



xoxo
frokensanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela