Sanna

090209

Publicerad 2009-02-09 17:52:36 i ,

Idag var en ritkigt bra dag på espresso house.
Gjorde massa saker och jobba med chefen Camilla. Och städa runt ganska mycket, gjorde mackor och sallader, m.m
Jag trivs verkligen där, kunde inte få en bättre praktik plats i sista minuten.
JAG fick också göra en caffe latté för första gången med en espresso maskin. Och dom tyckte jag var duktiga och att dom smaka bra. Var tvingad att smaka själv. Haha jag hatar verkligen kaffe i alla former!
Fick låna en dryckmanual som jag ska lära mig ur så jag kan göra fler kaffe sorter..








Har iallafall nyss kommit hem. Tåget tog typ 50 min. Gjorde inte mig något alls. jag sov ändå så skönt ( hoppas jag inte bara snarka och såg allmänt ful ut, haha )

Ikväll vet jag inte vad som händer, alla verkar vara i uppsala eller ska dit. Usch jag vill bara unvika det ställe för tillf'ället. Det är därför jag är hemma. Eller ja jag vill inte sova och leva där just nu.  Hänt för mycket negativa saker där

xoxo
frokensanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela