Sanna

090207

Publicerad 2009-02-07 19:40:06 i ,

Gick upp klockan 9 idag. Tog 10 tåget.
IKEA nästa när vi kom till Uppsala. Vi kolla efter saker till Elin. Hitta rätt mycket, kolla runt lite själv. Vill så gärna flytta till egen lägenhet.
Haha mamma hata min skor för dom var sönder så om jag kasta dom skulle jag få nya stövlar. Och jag offra min favoriter för jag skulle få nya. de såg typ likdana ut, fast ändå inte som de gamla.

Och nu har jag också blivit nästan svart hårig. Kände att det behövde lite nytt.
"ut med det gamla - in med det nya"



Blev det någon skillnad ? bra eller dålig ?


xoxo

frokensanna

Kommentarer

Postat av: Sofia

Publicerad 2009-02-08 13:14:25

haha! skit bra!! jag visste väl att du skulle bli brunett som mej till slut ;) :D haha

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela