Sanna

090206

Publicerad 2009-02-07 00:38:14 i ,

Idag är det fredag.
Var andra dagen på min praktik på espresso house. Har verkligen vart att lära sig ifrån ruta 1. Har aldrig jobbat med något service-jobb. Fast jag lär mig verkligen något nytt varenda dag ( okej, har vart där 2 dagar) men har lärt mig mycket. Kan typ kassan och fan va grym jag är på att göra mackor, gjorde säkert 50 st idag.
Efter jobbet gick jag hem (haha tar mig max 7 min att gå hem.)
Jag packa lite extra mycket för att jag kommer bo hemma i Tierp i några veckor. Känner att jag behöver komma bort ifrån Uppsala. Bara massa knas....

Iallafall tillbaka till lite roligare saker, när jag kom hem städa jag klart mitt halvstädade rum, pack upp lite kläder.
Prata en stund med Nathalie i telefon. Mamma laga mat och sen kom Elin och Håkan. Vi tog det lugnt prata och så. sen blev det middag, åt kyckling med inlindat i bacon och kroketter.

Imorgon ska jag, mamma och Elin till IKEA för att Elin ska göra om i sitt rum.
Och sen ska jag över till Therese och se på hennes söta lilla valpis som hon ska hämta imorgon.

xoxo
frokensanna

Kommentarer

Postat av: sofia

Publicerad 2009-02-07 11:38:43

åhh vad är det för valpis då? jag har precis fått hem en ny hund jag :D en dvärg spets!

Postat av: Amanda

Publicerad 2009-02-07 15:44:33

jag skulle igentligen också åka till Ikea idag.. och Tierp, :O men mam ivar sjuk :c

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela