Sanna

090202

Publicerad 2009-02-02 10:06:34 i ,

Ber om ursäkt att jag har varit seg med att upptadera nått. har fått klagomål att inget händer på min blogg.

Nu är det redan februari. Tiden går verkligen jätte snabbt nu för tiden...
och ingen parktik.. blir galen ! vägra vara på skolan i 2 månader och bara sitta här ? Nej nej det vägrar jag. kan haha fan sälja mig på gatan för att få göra nått annat.

Förra veckan var det en strulig vecka, tog inte tag i ett skit,  bara var lat och sket i allt viktigt. Men nu är det annorlunda ett tag.

Fick utskällning av mamma i lördags. Att jag super upp mina pengar, tar inte tag i mitt liv, inte skolan, inte mig själv, att jag inte söker jobb, inte fixa paktik, inte köpte ungdomskort så jag inte kom hem, är aldrig hemma, umgås bara med onödiga människor som inte gör nått med sitt liv, och sista saken blev att jag fick hot att jag skulle få flytta HEM! så det blir ordning på mig... Känns så hemskt att flytta hem ! över min döda kropp som jag sa till henne, vägrar gå fler steg bak ! när jag äntligen har kommit någon vart ! Så nu fick jag mig en tankeställare, att ringa och söka praiktik, sluta gå ut så mycket, spara pengar ! 
BLI VUXEN NÅGON JÄVLA GÅNG !!!!



xoxo
frokensanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela