Sanna

värdelöst liv för tillfället

Publicerad 2009-08-27 03:31:06 i Mitt Sanna,

Haha jag ger mig verkligen inte.
Jag måste sova igentligen så jag vänder tillbaka dygnet. Eller vad spelar det för roll? Jag ligger här i soffan hela dagarna och går och äter när jag är hungrig och ja.. går på toa när jag behöver. Visst har jag ett underbart händelserikt liv? ... öhm nej inte för tillfället.
Och nu saknar jag att ha rutin, lite skola bara för att ha rutin och känna känslan att gliva upp och göra nått vettigt om dagarna.
Jaja jag har jobb men jobbar inte 9 to 5 och det är det jag just nu vill ha! bara för att hålla mig sysselsatt och då rullar pengarna in och då blir det chans till en egen lägenhet i UPPSALA, Okej det kanske är Tierp som gör mif deprimerad och fet.

Nej i höst blir det att gå ner i vikt, skaffa fast jobb och egen bostad + det där jävla körkortet (jag får det betalt det är ju bara ta sig i kragen som jag aldrig gör, inte min starka sida direkt)

Ja ett till inlägg med en massa tankar och lovningar till mig själv (som jag har svårt att hålla) och inte ett inlägg om min dag, haha som nu inte är så rolig. Eller ska jag berätta när jag åt fil m musli? ja jag tog fram filen ur kylen och den var visst gammal men så tur var så fanns det en ny oöppnad så jag öppna den, tog fram en djup skål och hällde i filen sedan tog jag muslin som stod framför mig och hällde i, samtidigt prata jag med Fia så råka bli liiite för mycket musli så blev inte lika gott som förväntat. Gick in till vardagsrummet och åt det på typ 20 min och samtidigt prata jag med fia, kolla family guy och satt vid datan. Ja sen tog det slut och jag ställde den på vardagsrums bordet och sen när mamma kom hem så lämna jag den i diskhón och gick tillbaka till soffan och har inte rört mig sen dess. ja det var min dag.
Eller det kröp den ÄCKLIGASTE SPIIINDELN på mig idag. en sån där med 1 meters långa ben! vidrigt var bara förnamnet.. Så nu vägrar jag släcka lampan och sova i mörkret.

Haha ja jag är över trött och har tråkigt. Skriver bara på om en massa crap.

Kommentarer

Postat av: Zillah =)

Publicerad 2009-08-28 11:33:52

Haha, har du oxå sån dära slräck för spindlar, fyfan ;/

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela