Sanna

Uppsala hela dagen!

Publicerad 2009-08-18 21:53:25 i Mitt Sanna,

Var i Uppsala ifrån 14.14 till 18.19.

Jag mötte Nicole och Carro. Vi gick och hälsa på Fia och Sandra som var och på sitt jobb restutangen il gusto tror jag att det heter.
Sen gick vi lite på stan och sen åt gott på Rififi, jag valde pasta carbonara. Mums!
Och så prata jag med en jätte snäll kvinna ifrån H&M om jobb och vad som behövs för att jobba på H&M och hon sa att det är bara att söka och hoppas på det bästa och tyckte min gymnasium utbildning lät som ett plus för att jobba på H&M fast nu var det tight med jobb där. Så imorgon ska jag ta tag i sökandet med jobb och dela ut mitt CV. Då har jag iallafall försökt med att få jobb. Och jo jag vet att jag har jobb i Tierp men det är bara som vik så det är aldrig säkert hur framtiden ser ut, kan få ut 500 - 13 000kr olika varenda dag. Beror helt på hur många pass jag får. Det är så klurigt det där med jobb och allt handlar om kontakter.. BLÄ !

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela