Sanna

Saknar

Publicerad 2009-08-01 18:04:53 i Mitt Sanna,

Jag saknar så mycket nu:
- Jag saknar allt med Uppsala
- saknar att sova i min säng
- gå på en toa
- duscha i en dusch ( här hos Zillah har dom inte dusch eller toa, så det blir dass och bada i sjön, robinson liv)
- Nicollo
- Fisen
- Blondie
- Jeppe
- Såna man umgås med mest och inte träffar så ofta längre
- saknar jag en lägenhet i uppsala. (håller tummarna )
Så nu har jag vräckt ut mig vad jag saknar.

Idag har vi haft en riktigt lång dag, tror nog att vi är så ut tråkade så klockorna stannar.
Men nu har vi byggt en koja av stolar och stora filtar, så jag råka somna där och sen har vi gjort det bästa av sitvationen så vi har kul. Så planer är nu att vi väntar på mat(grillat) och sen ska vi dricka lite i våran koja sen får vi se vad kvällen blir av.


Nicollo & jag

Kommentarer

Postat av: Sofia Vybiral

Publicerad 2009-08-02 16:42:55

HAHAHAHA, "byggt en kojja som vi ska dricka lite i" HAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAAAA

Postat av: Anonym

Publicerad 2009-08-02 19:50:45

:)

Postat av: Jeppe

Publicerad 2009-08-02 19:53:07

:)Och vi är alla glada att Sanna e tebaka här nere igen:D!

Postat av: frokensanna

Publicerad 2009-08-02 19:55:08

jaaaaaaaa :D

Postat av: Jeppe

Publicerad 2009-08-02 19:58:49

Sanna har nu varit borta en hel vecka! Känns som det var flera år sedan man senast såg hennes blonda lockar. Jag trodde inte jag hörde rätt då hon först sa att hon skulle åka te Rättvik. Vad ska hon göra där lixom? Jag bestämde mej direkt för att vara stark och inte bryta ihop. Det har varit en kamp hela veckan. när man dessutom följt här i bloggen hur underbart hon haft det kunde man inte annat än känna avundsjuka. Varför ska Zillah få ha Sanna en hel vecka? men samtidigt kände jag glädje för deras skull. Men iaf. Jag har hållit ihop hela veckan och känner mej nu starkare än förut! jag fixade det! När jag dessutom blir omnämnd som saknad i hennes blogg föll det några tårar! Tårar av glädje! Sanna, försvinn aldrig iväg från oss igen!

P.S bättre;)? D.S

Postat av: frokensanna

Publicerad 2009-08-02 20:01:04

mkt bättre :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela