Sanna

Lördags bravader och dö-söndagen

Publicerad 2009-08-31 00:49:10 i Mitt Sanna,

Lördagen var verkligen guld värd. Men inte så konstigt :)
Umgicks med Nicole hela dagen och sov där med till idag.

vi gick på stan och sen åkte vi till Gränby och shoppa.

Köpte:
- Ett par ankelboots med öppen tå och snörning, 199:- skopunkten
- Begie tubklänning 345:- H&M (Lämna tillbaka den idag, ångra mig)
- 2 pack svarta strumbyxor 79:- H&M

När vi hade gått ett tag på Gränby blev det det mat. (hade inte ätit på hela dagen och kl var 16-17 tiden)
Vi åt pasta carbonara på Forno Romano, dom har nog den godaste carbonaran jag har käkat, mums! men tyvärr orka jag inte äta upp allt (grymt stora portioner)
Sen gick vi hem och börja fixa oss, drack Tania och lyssna på pepp-musik!
Sen drog vi till en inflyttningsfest sen åkte vi ner på stan och drog till Terassen för att kissa och ta en shot, men blev kvar pågrund av att vi träffade jätte mycket folk som man inte hade träffat på år och dar!
Sen en sväng på Redroom. Haha den kvällen var den bästa på länge, men kvällen kan aldrig bli dålig med Nicole. Vi har verkligen alltid kul när vi går ut och då menar jag ALLTID kul.
Men dagen efter var inte så rolig. Båda slitna och kroppen sa ifrån.
haha jag hade lagt mig på golvet för jag höll på att avlida av värmen där inne! men gick och lag mig i sängen igen för kom på vilken ryggsmärta jag skulle få.
Så när Nicole gick upp så kollar hon på golvet och fråga

Nicole: Varför står det en mugg med vatten på golvet?
Jag: Jag tänkte sova på golvet för jag var så full och det var som en bastu här inne.
Nicole: haha men Sanna

Haha och då var klockan 8 på morgonen. Tur att man inte festar 3 ggr i veckan som man gjorde i höst/vintras. För då skulle jag avlida för länge länge sen.
Vi åt frukost vid 10-11 tiden och kolla på spider man 3 men jag somna.
Sen börja jag packa ihop och Nicole drog till sin syster och jag till Gränby och lämna tillbaka klänningen.
Sen köpte jag min efterlängtade sushi (som jag har vilja haft i 3 veckor) iallafall så köpte jag 15 bitars på sushi stället på hörnet på kvarnen.
Men åt den när jag kom hem så skoja inte att jag svulla i mig den, då menar jag SVULLA! men blev proppmätt på 6 bitar. Men sov sen vakna jag och åt vidare. haha sånt gör mitt liv värt att leva : Äta och sova!

Nej nu måste jag snart gå och lägga mig för jag ska med Fia till IKEA imorgon sen blir det balett träning. Första passet för denna termin. Ska bli jätte kul att börja dansa igen.



 





Mina skor och ett linne jag handla för imorgon (baletten)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela