Sanna

Ikea imorgon

Publicerad 2009-08-31 02:10:00 i Mitt Sanna,

Ska följa med Fiselisen till IKEA och sen blir det balett träning. Ska väll kolla på lite saker jag med, praktiska saker till mitt sko problemet och det är. Hur fane mig ska jag få plats med alla? okej jag har en sko garderob och mammas kommentar är att jag ska slänga ett par när jag köper nya och jag vägrar kasta mina underbara skor, över min döda kropp! slänger mig hellre till lejonen!

Så jag måste igentligen sova nu, men man fastnar alltid här vid datan i timmar.
Nej ska väll avrunda dagen och fixa sig för natten.
Är en hel lista vad man ska göra

- Borsta tänderna
- smöra in kroppen med en massa krämer
- tvätta ansiktet
- sätta upp håret
- och sätta på en mysig pyamas
- krypa ner i sängen
- puffa till kuddarna
- ställa alarmet
och sen nattinatti
Så det var min sov"ritual"

 


En del av mina skor med det får tyvärr inte plats med alla där..

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela