Sanna

IKEA + balett

Publicerad 2009-09-01 00:10:14 i Mitt Sanna,

Åkte till Uppsala med 12.05 tåget för jag skulle följa med Fia till IKEA. En hel dag! skoja inte! På slutet efter timmar på IKEA så skrek magen , MAT!  så vi åt på IKEA resturangen.
Men ingen lugn och ro utan häva in oss maten som galningar för vi skulle hinna hem med Fias saker till henne, gå ner på stan och sen åka till dansen som börja kl 18.00
Vi hann dit en rimlig tid och jag tyckte det var riktigt kul på dansen. Men bussen hade slutat gått så det blev  en 30 min promenad ner på stan och det gjorde mig inget för det var så skönt väder. Lite svalt med lite dugg. Jag älskar att ta långa promenader på hösten. Så skönt väder, ibland så kallt så man blir rosen fin på kinderna. Och små tjock jacka och mjukisarna på.
Åh synd att inte Blondie är i Tierp lika ofta då hade jag lätt kunna få sällskap. För förr kunde vi gå ut 3 ggr i veckan och gå ut och gå 2-3 ggr om dagen, haha.
Nej ska väll kanske sova snart. Ska upp 9 imorgon och käka en riktig frukost och sen powerwalka runt stallet. Sen hem och göra te och njuta av vädret sen kanske umgås med Zillah eller nån.


haha mitt mål. Tänk den kroppen! haha

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2009-09-05 00:43:13

asfin kropp :)

Skulle du vilja ha/kunna tänka dig att göra silikonbröst också?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela