Sanna

helgen i Uppsala

Publicerad 2009-08-10 02:54:32 i Mitt Sanna,

i lördags så åkte jag och pappa till uppsala och fira honom för han fyllde 46år.
Hans överaskning var att han fick 300:- på dressman och då gick vi in där och han hitta jenas piratbyxor, långärmad tröja och en piketröja för 300:- för att det var halva priset på hela affären.
Sen efter shoppingen blev det att vi åkte hem till hans tjej Lillemor och hennes dotter Josefine var åxå hemma och vi fika jordgubbar med glass, mums! Jag blev uttråkad att bara sitta på deras balle när det var så varmt så jag och Josefine tog deras cyklar till Gränby och fikade och gick i affärer.
efter trippen till Gränby blev det att vi åt på Tsatsiki och vi satt på uteserveringen och snacka om mysigt det var. Ån precis brevid bara ett räcke imellan och ser hur solen speglar sig i det forsande vattnet så det ut som glitter i vattnet och det gamla husen. Men shit vad mätt jag blev men så värt det.
Efter maten drog jag till Jeppe men han somna inte en kort bit efter så jag ville till Terassen för Sandra vad där som jag inte hade träffat på år och dagar! men få liv på den killen vad inte det lättaste! jag försökte allt jag kunde tänka mig men nej han somna om varenda sekund! så jag fick gå rapevägen själv men ringde en massa för inte gå själv.. men såklart så svara ingen typ! trodde jag skulle dö!
Sen efter Terassen så hämta pappa mig så sov jag hos Lillemor för Jeppe hade mobilen av.. haha smart fanet själv.
Söndagen blev det sol och bad med före det så åkte jag och pappa till Gränby och panik köpte en bikini till mig och flippisar (haft högklackat sen lördagen) så skavsår på tårna, sidan av foten och hälen!
Vi åkte till Graneberg, tror jag att det hette. Vi sola, bada och åt glass. En perfekt dag när solen är framme. Men nu sitter jag och ska igentligen sova.





jag & Josefine


pappa & Lillemor + pappas nya kläder

 


Bilden tagen av Sandra

Kommentarer

Postat av: Jeppe

Publicerad 2009-08-10 15:27:29

Vilken lögn!:P Gud va du hittar på:P Du hade lagt in fel nummer till mej på ditt simkort jue!:P Och när du rättade till det förut spara du endast på telefonminnet:P och när du böt telefon i lördags hade du bara det felaktiga som låg på simkortet:P Sitta här o hitta på:O haha

Postat av: Anonym

Publicerad 2009-08-11 11:36:33

haha tog den enkla förklaringen :P

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela