Sanna

Haha hej?

Publicerad 2009-08-07 11:30:29 i Mitt Sanna,

haha fick nyss lite sällskap på gården. Då tänker ni "Jaha sällskap? kom grannen förbi, eller kanske en gammal flamma eller bara en skata" Nej inget av det utan ett rådjur! jag kollar ut och ser den på nära håll, där står den och tuggar gräs eller äpplen eller nått på våran tomt och nej jag bor inte ute i skogen. Närmaste skogen är en stor kulle som kallas skat-berget.
Iallafall snacka om jag blev chockad! sprang runt som en virrig höna efter kameran, men då hittar jag den inte, men sen hittar jag den. Och den stod bara och stirra på mig när jag knäppte för fullt. Sen tröttna den väll att vara modell och gick in i "skogen" i igen.



Kommentarer

Postat av: Zillah =)

Publicerad 2009-08-09 11:35:24

Gud, va fina bilder :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela