Sanna

Förvånar mig själv

Publicerad 2009-08-13 04:23:22 i Mitt Sanna,

haha förvånar mig själv att jag ibland har så djupa diskussioner med mig själv. Skrivet i min gamla blogg frokensanna.devote.se

"såg på män som hatar kvinnor. Den filmen fick verkligen mig att hata män!
 Att det finns så sviniga hemska män i världen ! vissa scener vad så obehagliga så jag var nära på att blunda. Hur män våltar och dödar kvinnor som dom inte var värda mer, använde dom som redskap av sina egna behag. Om nu kvinnan ville eller inte. Usch man får en tänkeställare om hur världen nu ska kunna bli jämställt när det finns sånna människor? Nej så klart ska man inte dra alla män över en kant. Men nu känns det som att när man träffar nya män, kommer dom vara svin eller inte? ser dom oss kvinnor som redskap av sitt eget behag? jag är iallafall glad att inte leva med sånna män runt mig, eller iallafall inte är nära på och luras av deras sätt. såklart har jag levt att ha en "man" som psykisgt tröck ner mig. Men som sagt kan vi inte kalla dom män utan otrygga egoister. Fast att lära sig att ha dom på avstånd och ha egna villkor så mår du bättre i dig själv."

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela