Sanna

Duktiga Sanna

Publicerad 2009-08-06 13:49:37 i Mitt Sanna,

Japp! jag har varit jätte duktig och har städat hela undervåningen:
- Diskat ett berg av disk
- Städat undan i  vardagsrummet, köket, hallen, badrummet och den andra hallen.
- Damsugit hela undervåningen och trappen.
Det var nog allt jag har gjort och nu lagar jag honung marinerad kyckling med ris (mitt eget recept och hoppas det smakar bra om inte haha så får det slängas.
Jag börjar jobba 15.15 så får skynda mig lite att äta och sen ta cykeltur till jobbet och kanske om jag hinner tar jag en omväg för att röra på fläsket lite, eller så gör jag det när jag ska hemåt vid 21.30

Kommentarer

Postat av: Jeppe

Publicerad 2009-08-06 16:36:37

Bra jobbat;D

Postat av: Sandra

Publicerad 2009-08-06 20:43:26

jag veet, ja skulle smsa med, men glömde helt bort det. (alkoholen spelade väl sitt spel där, =P)

ja men då mååste vi ju höras p¨å lördag och se till att ses!! saknar dig Sannis, :O <3

Postat av: FS

Publicerad 2009-08-07 01:24:57

sv: hahah ja , den där tjejen är känd i sin egna värld xd haha!



kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela