Sanna

Börjar jag bli gammal?

Publicerad 2009-08-19 21:48:50 i Mitt Sanna,

Alltså börja jag bli gammal på något sätt?
Har nu sätt 2 små tjejer (12-13 år) ha säkert 20 snoddar vardera ben. Nån slags trend inom de yngre som jag inte kan förstå det snygga eller det praktiska med det? och är det inte skadligt för deras ben. Tänk vilket blodstopp det kommer bli med så många snoddar på benen ! och trenden har visst ett namn.. partillejohnny, what? trodde det hette nått med blue leggs eller rand-ben... Om mina barn skulle ha på sig nått sånt skulle jag förbjuda snoddar i hemmet och skicka ut dom i kylan tills dom lär sig vad som är en riktig trend och vettiga kläder...



TITTA !!!!!
Det är så hemskt att se så ögonen smälter och kroppen vill ta en kniv och trycka in den i magen på en själv så man slipper se!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela