Sanna

Blir sur !

Publicerad 2009-08-26 13:22:53 i Mitt Sanna,

Jag ligger här sjuk!
Haft feber i nu 3 dagar och prick över i:t så får jag mensvärk som inte är nådig. Fast lite plus i kanten är att då går jag ner i vikt för jag har ingen apptit när jag har mens eller är sjuk. För mitt mål är att gå ner en hel del. Nästan 10 kg!
Och ska börja dansa, gymma, simma. Ja iallafall dansa och simma,
 1 ggr/v dans
 2 ggr/v simning

Så nu jävlar fettet ska du döö! utplånas ifrån denna kropp! Så mitt mål är att gå ner allt tills slutet av oktober för då kanske jag ska utomlands med Amanda.

Kommentarer

Postat av: S A N D R A T J U L I N S

Publicerad 2009-08-26 20:40:17

Krya på dig! :D



kolla in dagens sötnos! vad tycker du? (: http://sandratjulins.blogg.se/2009/august/lucas-till.html#comment

Postat av: xxandra

Publicerad 2009-08-26 21:54:07

Fan va kul med dans, vad ska du dansa? :)



Åh ja reseledare vore grymt- resa haha.

Du borde söka till någon resledar utbildning? :)

Annars då gullunge hur mår du och hur funkar din höst?

Postat av: xxandra

Publicerad 2009-08-26 22:06:52

Sv 1. Det var någon som hade kommenterat det på samma inlägg jag skrev en kommentar till dig i. Någon reklam grej? Typ "kännder du dig svullen fet och ful så gör såhär bla bla" och en länk. Tyckte det såg kul ut ;p



Ja gud va roligt att dansa, vad ska du dansa för något? :)

Haha i och för sig, du skulle strypa alla turister som frågar eller klagar på duscharna osv haha.



Oj va aktiv du är, fan va bra att du har ett extra jobb sådär!!

Och massör - test person har du här ;p hah



Japp jag pluggar som fan i två år framöver (suuuuck.) men är kul och värt det så :))

Postat av: Amanda

Publicerad 2009-09-05 02:05:26

haha, åh vad jag vill utomlands nu!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela