Sanna

Mår bäst i Uppsala

Publicerad 2009-08-05 11:46:56 i Mitt Sanna,

Trivs verkligen där! verkligen min stad, mitt hem.

Måndags åkte jag till Fia på kvällen. Vi satt i parken och så var Bella åxå med, prata allt mellan himmel och jord.

Igår vakna jag 10 och fia vakna 11.30 Vi fixa oss och så kom Stina ifrån Gävle till Uppsala.
Vi gick till stan och shoppa present åt pappa (han fyller på lördag) vi åt italienskt. jag åt lasagne med 12 lager pasta plattor! helt sjukt tjock och med 1 gram köttfärs i och tjejerna tog pastarätter. Sedan drog vi hem till Fia och bytte om till lättare skor och jag lämna min kavaj (så himla varmt!) Vi tog bussen upp till Gränby, jag kom på nu att jag betala biljett när jag har kort. hur jävla smart var det? jaja det är som det är... På Gränby handla jag en present åt kusin Alice som har fyllt 15 i juli. Vi mötte upp Bella och hon gick till bolaget och köpte rósevin och vi andra gick till Ica och köpte kex, ost och annat mumsiga saker.
Drog sedan hem till fia och börja fixa med plock maten på hennes ballkong. Mycket myyys hela kvällen. Sen kom det förbi en tjej till Bella som jag nu inte minns namnet på.  Efter allt tjejsnack så börja alla röra på sig så Bella och hennes kompis gick hem, jag, fia och Stina gick och lag oss.

Idag väckte Stina mig och vi tog 08.19 tåget. Snacka om att jag var trött. Men nu är jag pigg efter frukost och en sväng till mormor som har flyttat in till Tierp.
idag blir det att jobba med: 15.15 - 21.30

Kommentarer

Postat av: Amanda

Publicerad 2009-08-05 20:36:23

åh, låter riktigt myyyys (:

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela