Sanna

Bantningen tar en ny start, igen...

Publicerad 2009-08-20 12:36:27 i Mitt Sanna,

Jaaa nu ska jag börja min eviga bantning! Fia kommer strypa mig, haha.
Jag ska sluta äta onyttigt och äta normalt och var 3 timme. Inte svälta mig med pulver diet eller nått sånt, bara äta tallriks modellen och var 3 timme.
Frukost, mellanmål, lunch, mellanmål och middag sen inget mer eller kanske ett mellanmål till, ska dricka mycket vatten, lägga mig tidigt och gå upp tidigt. Träna varenda dag på nått vis. Ska köpa 10ggrs kort på centralbadet när jag får lön. Hösten och allvaret är på gång så då måste jag komma igång och inte lata mig som jag nu har gjort i sommar. Usch på mig !! Skadar bara min hälsa och min nu 8 kg tyngre kropp!

Min målvikt är 53 -55 kg. Då är jag nöjd, hehe och mindre skulle ju inte skada heller.

Kommentarer

Postat av: Bantningspiller

Publicerad 2010-09-27 12:46:46

nice blog

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela