Sanna

Är jag dålig'?

Publicerad 2009-08-29 02:24:29 i Mitt Sanna,

På att skriva alltså...
Haha okej jag är inte den bästa på skriva och så.
Men mena, skriver jag om tråkiga saker? kvällens fråga

Vill bara skriva på flera rader om vad jag tänker och mina sjuka saker om saker, mina kommentarer om olika saker som jag ser och tänker på. Men det går inte nu för tiden, Vill inte att vissa som läser bloggen ska läsa sånt t.ex förändar, mindre åriga och dom man ogillar eller inte är vänner med längre, för folk tar åt sig på nått sätt. alltid! skojar inte men alltid...
Man kanske ska skriva i 3 dagar så som jag vill göra. bara så det bubblar ut. Mohah så ska jag nog göra.

Ni får se vad som kommer upp på denna blogg.

Fär nu för finar jag allt. Jag är annars grymt grov i käften och passiv och kommenterar allt med något elakt, för sån är min humor, elakt med en stänk av scarymovie skämt. Försig kan ni se det längre ner i bloggen med den där hästen och katten som blir misshandlad. Haha ja ni läser ju själv. jaja nu ska jag väll runda av






Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela