Sanna

090404

Publicerad 2009-04-04 17:15:14 i ,

Sitter hemma hos pappsen i Gävle. klockan 18.00 börjar våran bio, män som hatar kvinnor.
Vi var nyss och fika på ett jätte mysigt cafe som låg i winn gallerian tror jag de hette. Pappa tog lax/avokado sallad och jag bakad potatis med räkröra, mumma! Efter fikat tvinga pappa mig till att gå en promenad i bolongen med honom. Inte en hitt för mig som hade ont i kroppen och var fortfarande lite sliten ifrån igår. Men han är mycket bra på att tjata så jag följde med ändå, det var mysigt men jobbigt ! 
Fast nu sitter jag i soffan (den jag valde ut när han flytta hit), lyssnar på rock kanalen och pappa läser en tidining i hans säng.

Imorgon så ska vi till lager 157 och hitta en studentskiv-klänning om jag nu inte hittar nån får jag leta i Gävle.

Nu ska jag vila vidare, håller nästan på att somna.



xoxo
frokensanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela