Sanna

Snart 18 år !

Publicerad 2008-09-05 12:30:16 i ,

På söndag blir jag en stor flicka :)
Ska bli as skönt att bli 18 och en helt egen vilja, speciellt att inte fråga mamma om allt. 
Ska ut idag med Pauline på redroom där Lisa har 18 årsfest. 
Lördag ska jag ut med Zillah som det är planerat. 
Söndag så har jag bjudit hem 23 pers. Oj oj hur ska vi alla få plats i mammas lilla hus. 

Och i onsdags kom pappa till mig i Uppsala. Vi beställde min kamera. Sen åt vi på Chinariver. ( min sista måltid)
 + att Zillah kom in till stan och vi gick på stan. 

Iallafall med den sista måltiden är att jag har börjat banta ( inte på söndag. smörgåstårta )
Natrulliet och sallad, gröt och hårdmacka. består min diet av. + träning på sats.

Det var nog allt. 

Ps: Ryser av otrohet..... värsta som finns. Så äcklas av folk som är det och tänker tanken. USCH på er !!


Casio_Exilim_EX-V8_Black.jpeg

Min kamera

Bye

Kommentarer

Postat av: Axa

Publicerad 2008-09-05 15:56:16

grattis i förskott :) hoppas du mår bra ! vi ta och höras av något

Postat av: Amanda

Publicerad 2008-09-05 17:32:41

GRATTIIS :D

Postat av: Sandra

Publicerad 2008-09-07 09:30:03

Grattis gumman! kommer bli roligat att komma hem till dig på eftermiddagen :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela