Sanna

Hänt i veckan

Publicerad 2008-09-12 10:59:29 i ,

Söndagen fyllde jag år. Så nu är jag 18 år :) Iallafall så kom det mycket folk hem till mig ( hos mamma i tierp ) Släkt och vänner. Pauline, Blondie och Sandra kom med, kul att ni kom :) och vi planera till och med nyår. Hyra stuga i Åre som är planerat.
 
Mina presenter:
Pengar 1302,50 kr 
dollarsedlar till resan
sminkredskaps kit
2 spabehandlingar
blommor i mängder
trisslotter vann 75 kr
23k guldring som tillhörde mormors mormor
gamla kort på henne
ett på när jag var liten
2 blommiga tékoppar + avlångt fat till
chokladljus
sommarté
Tror det var allt..

I veckan:
måndag: skolan sen tog jag det lugnt
Tisdag: Skolan sedan tränat yoga
Onsdag; Skola, föreläsning med Lisa, utgång på People med Fia, Pippi och Frida
Torsdag: skolan (död), sov
Fredag: skolan , söderfors med mamma ?
Lördag: kulturnatten, utgång?
Söndag: ta det lugnt, träna.

Ps: Jag vill slakta alla datorer på GK !!!!!!!! Dom laggar vägrar ta upp bilder, raderar viktiga dokument. osv...
Jag säger bara DÖ........ en långsam död !!!!!!

Ps2: Bilder kommer senare idag.

Bye




Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela