Sanna

En ny helg är här igen

Publicerad 2008-09-20 14:14:54 i ,

Helgen V 38.

Veckan har varit mycket jobbig, massa jobbiga saker, skolan, förkyld, helt fuckad rygg och inte har jag kunnat träna nått.

Jaja slut med klagande nu Sanna..

Igår var det kul. Mot kvällen blev det tjej kväll hemma hos Densie, det var mysigt. Vittvin med chips och allt. haha och jag som ska banta.. Nej men har gått ner 2 kg, så nu är det bara 3-4 kg kvar :)

Nu resten av helgen blir bara lugnt, ska bli as skönt att bara ta hand om sig själv med te och mys i mina sidenlakan, en bra film kanske och harmoniskt lukt som fyller hela rummet med choklad, sitta vid datan och läsa mysiga bloggar om kläder och höstmys + inredning. :) ska bli as skönt. Sen ska jag då iväg med får ta hand om mig själv ett tag iallafall.

        

Kommentarer

Postat av: pauline

Publicerad 2008-09-20 15:37:52

fan vad skont att inte vara i sverige ! hahah vill du flytta hit med mig.. ps! ta med sidenlakanen. pusspuss

Postat av: Sanna Gustafsson

Publicerad 2008-09-20 17:34:41

haha lyckost dig, här hemma får man "tager det man haver" ja gärna, det ska jag göra :D *Puss

Postat av: Jeppe

Publicerad 2008-09-24 10:32:45

Vad har du gjort med ryggen kvinna?

Postat av: pauline

Publicerad 2008-09-25 18:33:35

besviken på attdu aldrig skriver här ! haha

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela