Sanna

Efter längtat !

Publicerad 2008-09-28 23:25:02 i ,

Ja precis. Efter längtat och klagande av paulineekstam.blogg.se att jag skulle skriva lite oftare i min blogg. Fast är lite svårt när man inte har så mycket intressanta saker i sitt liv. Typ skola, träna, utgång någon gång så där. Sen händer det inte mer. Vill nog krydda till mitt liv. Som lisa nu har gjort, åkte idag på morgonen iväg till Tyskland trodde det var och ska leva och arbeta på en båt med en holländare som hon träffa i somras när hon var i tyskland i 1 månad. Och ett +.. han är snygg med. Tänk att bara göra nått sånt. Hitta nya spännande människor, nya kontakter. Fast jag tycker mina kompisar och  är jätte guldvärda. Fast behöver det där lilla kryddandet i livet. Kanske hitta en snygg man som är rik och bara kommer bo i Sverige i typ 1 år. Sen åka hem till typ Usa eller nått. sen kan man hälsa på han när man vill. Vilken dröm. Drömma kan man alltid göra. :)

Helgen har vart bra. Lagom så där.

Jaja ska väl ta och sova nu. Skola imorgon och är i tierp så måste ta 06.55 bussen med Pauline. Hon har vart i kreta i en vecka och så.

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela