Sanna

jag lever igen

Publicerad 2008-06-04 23:55:22 i ,

haha ja jag lever igen på bloggen. Känns som att komma upp ifrån döda.  För förut skrev jag 1 gång om dagen nästan. Gud vad det har hänt mycket men så är det i livet.

Har fått 2 sommar jobb :  Hos pappa dom första 3 veckorna sedan 11 dagar mitt i Augusti hos kommunen, känns skönt. Och jag som klaga mig så mycket om sommarjobb. Fast blir så glad
Nu till skolan. Har saker kvar, jag är hopplös ! men måste nog göra prov i höst på massa kurser :( typ matten , svenska B och mdk :S jag som kan få VG i det ! bara för en plutt uppgift... Men 11 juni är det sommarlov.

+ en sak till man vet ej vilka man ska lita på. eller jag vet en eller typ två som alltid har funnist för mig. Och dom släpper jag inte i första taget inte , mig får ni stå ut med tills ni dör, mohaha ;D lät som ett virus. hahahhaha men immorgon kommer jag få hjälp med pluggandet :D om han nu pallar. nej han har lovat och han måste hålla det han lovar :D annars knäcker jag lilltån på han ;)

See you

Kommentarer

Postat av: Amanda

Publicerad 2008-06-09 00:26:37

inte fått sommarlov än? tråkigt :)

Postat av: Anonym

Publicerad 2008-06-23 18:42:58

DU SKRIVER ALDRIG - TRÅK

Postat av: Anonym

Publicerad 2008-06-23 18:43:28

från therese

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela