Sanna

efter all TJAT !

Publicerad 2008-06-23 20:08:58 i ,

JA nu skriver jag ett inlägg. Från all tjat ifrån TheresemuppGrannen xD lalala öhh ja vad ska jag skriva?
Midsommarhelgen har varit rolig. haha mkt saker man kan skratta över. Låg typ i koma lördag till söndag + måndag. sket att gå till jobbet. Vet inte varför igentligen. Kändes bara värdelöst för att jag var as trött. Nu är jag glad igen för nu är det simpson 2x ! så kvällen är räddad typ... Fast tycker dom ska byta till family guy igen :)  Ska till jobbet imorgon iallafall. Måste tjäna lite pengar ! och i helgen blir det tallin resa med pappa och dom andra ifrån jobbet. Ska bli kul. Fast får inte dricka :( fast då ska jag shoppa hela tiden !! Nu ska jag kolla vidare på simpson


ByeNone

Kommentarer

Postat av: Pernilla

Publicerad 2008-06-23 20:51:21

Sv: Aws, tack :D

Postat av: J U J U ~ Mode- & Fotobloggaren

Publicerad 2008-06-24 00:06:25

Oj vrf hamnade du i koma? =O

Hoppas du får det kul under shoppingen ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela