Sanna

Tatuering pågång

Publicerad 2008-12-14 14:44:40 i ,

Nu sitter jag som sällskap när Blondie ska tatuera det sista på hennes tatuering. Blir lite små sugen att tatuera mig. Vill ha en pinuppa av mig på baklåret. Låter lite små konstigt men det skulle se snyggt ut.

En rolig bakstund igår med Blondie med. Fast vi satt och var orolig över Pauline hela tiden så funka de bra. Utom att jag brände en hel plåt med lussebullar. men som tur var hade jag deg kvar till en till plåt. Ska nog baka en plåt till idag. Vi baka peppakakor i olika formen, formar till egna designade. Haha
Ska ge bort några peppakakor med, Ska lägge ut lite kort snart på de. Men såklart glömmer jag min kamera i Uppsala. Fast finns alltid mobilkamera.

Skrattar lite åt Fia idag med. Hennes mobil har ladda ur, hennes data e sönder och ingen kontakt med omvärlden. Ingen är hemma för att alla e hemma hos sina föräldrar. Och hon kan inte komma till mig för att hon har ingar pengar, hon kan inte föra över heller för hon inte har någon data. hahaha Och där sitter hon själv. Och jag ska inte ens in till uppsala idag för att jag ska vara hos tandläkaren kl 7.50 imorgon! haha. Ja ibland går allt imot en.

Xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela