Sanna

Skönt när man tar tag i saker !

Publicerad 2008-12-17 20:39:38 i ,

Nu har jag gjort det, bestämt mig. du gjorde mig inte glad, mer less. Och vem vill ha en sån person e sitt liv ? inte jag, iallafall inte på det sättet vi har de. Du vet inte om det. men skulle bara bli konstigt om jag skulle ta upp det. och vi skulle ju bli bra vänner, eller nått sånt. Det kan väl inte bli sämre än vad de är? Om det inte slutar så kommer alltid någon bli sårad. Och jag vet precis vem det blir. Men jag känner att jag inte tjänar på att ha det som det är. och kan lika gärna vara utan det. Och ska jag vara också. Så hejdå de vi hade. och hej de nya. . . Låt tiden visa dig vad jag mena. 
Hoppas du inte läser min blogg, haha... 

Men haft en bra dag annars, fikat med min turkfamilj ( Elin, Pauline, Fia.) vad skulle jag vara utan er ? och så kom några andra med. Markus var en av dom. hahahhahha kan man annat än att skratta åt hans elaka skämt. 

Nu ska Fia ut på krogen, och Pauline drog hem till Markus, jag och Elin tar en mys stund :)

xoxo

Kommentarer

Postat av: Elin

Publicerad 2008-12-18 00:04:20

Världens bästa mys kväll! : )<3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela