Sanna

JAG SUGER !

Publicerad 2008-12-28 22:44:09 i ,


JA!! jag suger att upptadera min blogg. Jag ska lägga in vad jag har köpt massa på rean den här veckan. OCH ska lägga in bilder vad jag har köpt OCH ! jag ska vara bättre att dokumentära mitt liv med kameran!

Igår kväll tog jag och Pauline tåget till Stockholm. Vi åt kinamat, åt 4 tallrikar kinamat, 1 tallrik med sushi och friterad banan m glass som efterrätt, så mätt så jag inte ens kunde andas när vi gick till Paulines faster och nästan somna på engång.
Idag vakna vi vid 10 och åt frukost, haha helmätt efter en blåbärspannkaka, 2 mackor. ( måste vart mätt ifrån igår )
Vi gick ner på stan börja shoppa. Hitta en klänning som jag ska ha på nyår.

Köpte idag:
vitt linne 59kr H&M ( ej REA )
grön långärmad tröja 64,50 kr Gina tricot (REA)
rosa långärmad tröja 64,50 kr Gina tricot (REA)
lila långärmad tröja 129 kr H&M ( ej REA )
svart långärmad tröja 98 kr H&M ( ej REA )
svart stickad klänning 98 kr H&M (REA)
svart party klänning 149,50 kr gina tricot (REA)
svart 3/4 jacka 499 kr Zara (REA)
2 pack svartastrumpbyxor 29 kr H&M (REA)
guldhalsband m vid pälor 20 kr H&M (REA)

Tror det var allt. Bilder kommer

Ja justja, shoppa lite i fredags:
Svart party klänning m rosett under bysten 199 kr Holmlunds (REA)
blå/svart pennkjol 350 kr H&M ( ej REA )
stickade svarta strumpbyxor 79 kr gina tricot ( ej REA )
svart kort kavaj 199 kr gina tricot (REA)
svart diedem m fjäder + örhängen 58 kr  ur&penn (REA)
spets långärmad 129 kr veromoda ( ej REA )

Tror inte jag köpte mer :)




xoxo
Sanna


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela