Sanna

Äntligen jullov

Publicerad 2008-12-19 13:14:08 i ,

Nu har jag jul lov. Är så himla skönt. Eller jag tog mitt igår.

Igår åkte jag till skyttorp och kolla på film och basta med Miber och Stoffe. Vad ett bra tag jag hitta på nått med dom.
haha 4 år sen ? Men kul att träffa dom.

Nu iallafall städar jag hela huset. För mamma fyller år ( 52 ) Så jag tänkte vara lite snäll. Har redan fixar badrummet och hallen. tänkte fixa i köket, vardagsrummet. Sen damsuga allt med. Ska hinna med mitt rum med. Ska också hinna in till Uppsala och umgås med några i turkfamiljen, eller kanske alla är där. Elin ska åka till Bollan så jag måste träffa henne innan hon åker, måste ju säga hejdå med en kramis :)
På kvällen blir det att åka med Micke och några till, ut till tomma intet och fira Skåne, och jag ska försöka hinna ut på krogen med hahahhha 2 kr ? ! ja du hur ska jag lyckas.
Nej nu måste jag städa vidare :)




GRATTIS!!  mammsan :)


xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela