Sanna

Lördag; Vad händer ?

Publicerad 2008-08-02 13:39:43 i ,


Ja? vad händer idag? Kanske pride, men verkar inte som det. Och sen kanske en annan grej, beror när personen kommer hem. Men vill ändå spara min sprit till nästa vecka till cityfesten. Ska till Gävle då en snabbis efter jobbet till pappa, han fyller ju år som sagt :) 8/8 blir han hela 45 år. Sen ska jag hem till kräftskivan som mamma ska ha, festa festa , Sen på lördag blir det cityfesten med zillah. vilken helg :) och idag vet jag ej..
Börjar jobba på måndag så känns lite synd men ändå skönt att tjääna pengar.

Allt för mig för tillfället,

Bye

Kommentarer

Postat av: Amanda

Publicerad 2008-08-04 16:49:29

hoppas de blir liak god tårta för han som förra året ;D haha!

Postat av: Amanda

Publicerad 2008-08-04 17:58:47

haha, men jag tänkte inte på att jag gilla den, tänkte åp han :D haha, jag tyckte mest om godiset på! haha

Postat av: Amanda

Publicerad 2008-08-04 18:02:44

haha wtf? x) bantar far din, nej nu jävlar :) han kan få ett kex för batare itsle de :) hehe

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela