Sanna

Länge sen nu.

Publicerad 2008-08-11 18:16:56 i ,

Längse sen jag skrev nu. Hänt mycket nu. Roliga saker, och mindre ( fast inte så märvärdiga)  Jaja.
Nu har jag jobbat 1 vecka, och nu är det en ny jobbdag. Lika kul som vanligt, det där jobbet passar mig utmärkt bra. Iallafall så har dn årliga kräftskivan varit, lika rolig som vanligt. Och cityfesten inte alls lika mkt ös som förra året, kul sällskap men vädret sög typ och var trött. Men ja så kan det vara.
Haha så har jag ju ätit GI. haha men den onyttiga helgen har jag då gått upp alla mina kilon jag hade gått ner. Bara börja om igen.
Tänk den 20 är det skola. Lite blä för jag vill börja jobba, trivs bättre med det än skola. Men ska ju gå 3:an nu! fett kul men kommer då sakna skolan på något vis. Har aldrig haft så kul ¨så som på den skolan och med dom på skolan. Oh tvärtom såklart.

Hahha pauline gav mig ett gått skratt iallafall. Förgyllde min dag xD
hahahah

bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela