Sanna

fredag: biltur

Publicerad 2008-08-02 13:34:51 i ,

Var först i österby med Jossan och Ullis, jag och Ullis drack och Jossan körde, sen mot 22-23 tiden drog vi in till öregrund med några kompisar till Jossan och Ullis, haha körde gamlagodingar hela vägen. Vi åkte och mötte några st och sen parkera dom bilarna vid konsum. Träffa Simon :O han har bott i åland så har inte sätt han. Kolla upp och ser han komma imot mig och fick en stor kram, haha snacka om shockad att se han där. Sen träffa jag lite mer folk där. Och sen drog vi hem, jag fick prova skjuta med nått lags softagan, men med lufttryck, haha as kul. Och jag träffa skylten med, sen hade vi bråttom till tobo där vi skulle hämta en kompis till jossaan, och kom fram till att hon hade gått ut precis skolan, och gick GK på GUC, snacka om komiskt, Sen drog vi till bennys och åt och det andra köpte cigg. hah en rolig kväll.
Det var allt. vet att det står samma sak på bdb:n men orka xD

bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela