Sanna

Dags att flytta

Publicerad 2008-08-18 15:33:57 i ,

Idag ska jag flytta till Uppsala igen. fått ett bra rum faktisit. gillar det mycket. Bra färg på väggarna istället för gula som jag hade förr.Packat hela dagen, börja vid 9.45. tog fram den vita tv som ligger i en skrubb uppe på övervåning, leta runt lite mer i skrubben ( där alla mina saker ligger i) När jag rotat ett tag så hitta jag mitt gamla nintendo 64. Var tvungen att prova det i min tv. För det funka inte förr i min gamla, haha helt sjukt. Det funka. Så nu kommer jag köra mario-cart på elevhemmet. haha as kul.Har iinte spelat det på år och dar. men prova en bana och gick prima, kom 1:a. Fast sen var jag tvungen att packa vidare. Hitta massa filmer som jag inte hunnit sätt. haha hade visst John Tucker filmen så ska ta med alla filmer och min dvd. Så Pauline då kan du komma och se John Tucker must die med mig :) mohahah den passar oss på något vis. Sen har jag 2 madrasser i min säng så det är bara att sova över, för tänkte ha med mig 2 täcken. ( 2  kuddar har jag redan.) Hitta lite ramar och foton så ska väl pyssla lite med de. Fast hitta inte alla köksgrejer heller. bara häften, så får se om mamma hittar det när hon kommer hem. Hitta lite saker som ger minnen med när jag var ute i uthusen. 2 speciella blå keramik muggar som vi alltid drack varm choklad i, och inget annat. Och fat var också med. Mamma sa att hon hade spara dom till mig för hon vet att jag gillar dom så mycket. Så dom följer med på flytten, hitta 6 par as snygga glas, ser ut som krossatis eller hur man ska säga det, dom fick jag också ta. Hitta massa mer som passa till rummet. tänkte sno några snygga LPomslag med. För att sätta upp på väggen. Hitta några plastblommor med.
 Så nu är hela hallen är full med flytt saker, 6 väskor kläder, och 3 stora flyttlådor, m.m.... helt sjukt !
Mamma kommer snart hem och då ska vi försöka packa i allt i bilen, men skulle vara ett under om det skulle gå + att jag får plats. Annars får jag åka tåg in. Vi ska packa in allt i rummet sen dra till Ikea och köpa snyggare gardiner. Sen lite till saker om mamma inte hittar köksgrejerna. Sen handla mat såklart. Sen hem igen som det verkar. Klippa Alice hår om jag hinner.

¨
Helt fullt


Ännu mer.


Bye

Kommentarer

Postat av: pauline

Publicerad 2008-08-18 15:44:34

hhahaha jag vet den filmen passar oss verkligen, vi får ta och ladda upp med tjejkvällar i skolveckorna så att dom inte blir så låååånga ! varmchoklad eller nyttighetsdagar ;) sen ska du med börja träna va? vart ska du träna? love/ p

Postat av: malin

Publicerad 2008-08-23 16:46:01

Nintendo :D Ungefär det roligaste spelet ever (;

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela