Sanna

Undliga funderingar by Sanna

Publicerad 2008-04-11 14:42:15 i ,

Kom på en sak som jag tänkte på i måndags tror jag när jag var på väg hem ifrån Gävle typ mitt i natten. Ser jag min egen spegelbild i tågfönsteret. Och det är väl det ända underhållande en natt på ett tåg, kollar in ögonen, fixar till håret lite, sätter på lite lipsyl.Gud va hemskt att vara vampyr. Man skulle aldrig kunna vet hur man sminka sig, eller om dt såg bra ut, hur man såg ut i sina kläder, håret, om man har nått i ansiktet, mellan tänderna.Man skullle värkligen ser förjävlig ut !! usch vilken hemsk tanke och att man lever ii evighet gör ju inte saken bättre, då måste man stå ut med att alltid tro att man såg förjävlig ut, jja man kan väl ha en make up artist och sånt, men hur mkt kostarr inte det då?? Då blir man en fattig f vamoyr, och hur kul ä rdet? och så skulle man ju aldrig kunna köpa kläder i affären för då e edet ljust ute när affärena e öppna. ja internet  finns, men hur vet man att inte kläderna inte passar och så. Tur att man e människa iallafall :=)

Kommentarer

Postat av: pauline

Publicerad 2008-04-11 16:03:43

MOHAHA
men dom brukar vara heta ! ialf på filmerna ;)

Postat av: Sanna

Publicerad 2008-04-11 21:33:47

Men det e ju alla på film xD så ja du...

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela