Sanna

Skolan sucks...

Publicerad 2008-04-06 16:04:00 i ,

Fan då. Vill inte gå i skolan. Det är där all strul finns. Förr gilla man skolan. Fast nu är allt så annorlunda. Vi skulle ha kvar våran MP1C. Trivdes bäst där. Nej fy skola. Vill hellre jobba än att gå i skolan. Skolan suger hårig pung.
Nej men en vecka kvar på apun. Ska väl ha kul så länge det varar.  nej men skolan suger. Usch. Fast typ snart sommarlov så det e inte så långt kvar, när äre . v 24 ? japp v 24. Okej det är 2 månader, fast det e ju lite om man tänker att det var fler månader sen vi börja vårterminen. Fast det är väl hur man gör det åxå. Om jag är begativ så blir det dåligt. Och om jag e posetiv så blir det väl bättre, eller ?
Sånna frågor. Alltså får fane mig nästan panik, äckel skola!! eat my shit säger jag !

Vill ut och gå med, men med vem ? Blondie kunde ju inte. Seeegt.


Negativ dag! Skolan gör mig sur och stressad och allt på skolan,rubbar mitt lugn. !


// Frokensanna507037-1

Kommentarer

Postat av: Jeppelito

Publicerad 2008-04-07 10:55:25

Nu tkr jag du e lite gnällig:O

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela