Sanna

Sista gången på redigeringen

Publicerad 2008-04-07 19:10:17 i ,

Nu sitter jag här på APU:n. Arbetarbaldet GÄVLE
Har nyss gjort en sida ( sida 14 )

Sitter här och mumsar bulla som vi har fåttt och dricker varm nyponsoppa. Det är mys.
Nattchefen ska nu kolla om min sida duger. Jag hoppas att det blev bäst så jag slipper fin slipa på den. haha, ja fick precis nyss trixa om lite, fast det var sånt jag inte visste nått om.

Ledig imorron. Hjälpa Pauline med hennes Blogg design? Haha, undra hur den kommer ser ut. Inte den bästa precis. Hoppas hon inte har för mkt krav den männsikan ska ju alltid ha det bäst och på sitt vis, fast det inte funkar ibland xD hehe. Fast nått vettigt måste det väl bli.

Jag är as trött idag, helseg. Håller på att somna. Fast bullarna håller mig vaken. Haha ja du. Mitt "nyttiga" liv går inte direkt framåt. Fast ska ju börja träna efter APU. Så kan nått att längta till :)

Måste lägga till att jag inhandla en ny plånbok, en svart lite av lång med en liten rosett på, mycket söt tycker jag. Bilder kommer upp senare. I natt när jag kommer hem.
Och in handla blekning, för nu börjar det se för jävligt ut i mitt hår, Fetto utväxten. hahha ja vi passar iallafall!
Handla mig lite ny ögonskugga. nån flower palette som den hette ifrån H&M. Åassar utmärkt till en vår make up.
Har fått nån love på ögonskugga. Köpte en förra veckan med :P


Det var då allt för mig.

// Frokensanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela