Sanna

Shopping today.

Publicerad 2008-04-27 21:39:54 i ,

Åkte in till Gävle city med 10 bussen. Kände mig väldigt duktig. Hoppa av vid vasa och tog en 5 min peomenix till pappa. Det var skönt. Han hade vart på en 2 timmar promenad så han kom hem nån minut efter mig. Pappa duscha och jag satt vid datan. Vi gick (129:- )ner på stan vid halv 1. ( affärena öppna 12) Gick runt där sökande efter en bikini. Hitta en svart överdel på lindex , lite så där 50-tals aktig. Trosorna var fula så köper ett par andra någon annan stanns, men hitta inga, Så gav upp ( fast hitta sen perfekta hemma, när jag rota i swimwearlådan). Vi åt på the bishop arms, åt en black and white. Hur gått som helst. Pappa tog en fish & ships. ( var i tidningspapper och allt. ) och real pommes.
Vi gick viddare på stan och jag leta som en galning efter nått dugligt att ha på sista. Hitta en fin färgglad top på H&M. Bara 49.50 :- Så det måste köpas. Gick vidare till gina tricot. rev i varenda vrå för att hitta nått. Hitta en svart klänning, men en rosett i nacken, kosta 199:- inte så farligt. Blev ett ljustbrunt flätat skärp med, 99 :- Så jag fynda. men nu är det inte många kronor i plånboken :( jaja. får väl jobba eller nått hos pappa.. Inatt sover jag hemma., Trivs i min ursköna säng. Inte direkt att sova på moln på elevhemmet.
Ska duscha snart eller så gör jag det imorron innan frukost :)
Ciao Bitches ;)


                           

klänningen i fram.            rosetten i bak                    skärpet                   billiga topen 

 
           strand outfit

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2008-04-27 21:46:58

Jättefina saker... :)

Postat av: Soha

Publicerad 2008-04-27 21:48:19

Fina saker :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela