Sanna

När ?

Publicerad 2008-04-25 13:51:44 i ,

Heeej.

Typ 100 år sen man skrev' ?
Har väl inte hänt så mycket. Det roligaste är att SOLEN är här :) Blir så glad av värmen, fast har bränt mig lite not good. fast man drar sig till solen och värmen. 
Vilken dryg morgon det var idag. Först vakna jag 8, som tur var, kom på att jag måste ha pengar till bussan till och från skolan. Så tog mina sista precis 15 kr på mobilen och skickar en biljett SMS . och åkte ner med 3:an till centrum och tog ut pengar. sen pallra mig på 6:an till skolan. med en mkt tung väska ( vet att jag ska överdriva , men det var smärtfullt ! )
Men nu sitter jag här i skolan. Jobbar lite och klagar för mig själv för min solbränna. Haha jag e så klagig. 
Ska väl typ börja plugga vidare snart. 
I helgen blir det shoppa eller träna, ja justja vi kommer ha 2 bus ungar hemma hos oss. Dom ska sova hos oss också. Hur ska jag kunna sova xD Om man tänker på lilla Anton, Han e som en orkan när han kommer :P Barn e ju barn. 

Nu kanske jag ska jobba, för ta en funderare på de :)

Caio Frokensanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela