Sanna

Ledig dag.

Publicerad 2008-04-18 12:20:54 i ,

HEJHEJ

Idag är man ledig. Skönt, men ska snart ner till "tiarp city" ska städa den där jävla trappan som pappar tjatar om. Om det nu skulle vara så viktigt så kunde han göra det själv. Men nej, han e en sån mupp ibland, Okej jag kanske är lat. Tar 15-20 min och får 100 kr. Och pengar är precis det jag behöver nu. mkt mkt pengar ! Känner mig som en fattig smuts gris. ! Vill ju ha nya kläder, Fanns as snygga klänningar på gina tricot. Jag brukar inte gilla deras kläder. Men dom var as somriga. Och Bikini måste man åxå köpa. Min förra passar för iår med. Men vill ha en push-up. För man kan inte bada i den andra, åker bara upp om man ska dyka xD hahaha
Och nu e jag sugen på att åka utomlands och värme. Ja okej jag har vart sugen på det i flera månader, ifrån när hösten börja komma. Uscha!!! vill bo i usa. typ i LA eller Califonia. Men är sämst på engelska xD Fast feta släkten ska kanske till Houston i höst. Släkten finns ju där. Mysigt tycker jag. Höller på att spara pengar nu :)
Vill ha sommarjobb med ! Vill vill !!!!!!!

NEj nu ska jag fixa mig och åka och städa. Blä för det !! Fast vad gör man inte för pengarna och att ha en pappis glad :)






Jag när jag hade löshåret i. Vill ha så där långt hår på riktigt, lixom ha real långt hår !

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela