Sanna

Ett tag sen.. känns det som.

Publicerad 2008-04-11 14:01:48 i ,

Hej.


Nu var det några dagar sen jag skrev. Lat ? nej då, glömt bort, gjort massa annat, som att vara på apun. Fast apun är slut nu. känns väldigt pissit. Segt, Allt ! skolan är inte precis det högsta på listan som lyckligt. Jaja ska väl tänka som pauline säger "struna i det". Och det ska jag göra också. Fast skolan e väl bra med, lär mig saker , osv. Det är ju bra det. Fast som sagt bara 2 månader kvar. Fast inge sommarjobb än.. sökt 100 ställen typ. Sitter och bara väntar på svar. Vill ha det nu! Ja vad ska jag mer skriva? hmm, jo ledig idag. Skönt. Jo justja gav kattis en blomma igår. Rosa rosor med kruka till, hon blev mkt glad. Och igår träffa jag min Kusin Alice. Hennes "fas" är nu ska se ut som en kille, men hon e söt ändå. Lång har hon blivit med, jag är bara 3 cm längre än henne nu. Hon går bara i 7. Oojoj... Kommer bli som en dvärg i släkten. E ju kortas, nästan . Iallafall på mammas sida som sagt. Kanske ska vara med Blondie idag med, blir väl te eller röra på fläsket. haha våran sysselsättning.
Det var nog allt nu. Ska äta mig en lagsane nu. ska bli mkt mkt gott :)

// frokensanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela