Sanna

_long time ago_

Publicerad 2008-04-17 18:55:20 i ,

Tjaaa.

Nu skriver jag igen. Ett bra tag sen nu. Vad har jag gjort?

Gått första veckan i skola, var inte så farligt som jag trodde det skulle bli, skönt det. Pauline har blivit hela 16 år eller hur gammal blev hon? :S aja hon e ett år äldre och shit va hon e stooor nu :D
Jag och Blondie gav henne en dirty thing som hon uppskatta mkt mkt :D mohaha.
Ja du, haft städ vecka. Lika äckligt stökigt som alltid, att dom inte klrara av att ha det rent? blir dom inte äcklade av all disk. Torkar man inte upp efter sig när man spiller`? haha nej inte dom inte xD Krossat fönster med. Bravoo Julia xD
Idag stanna jag hemma. Mens fitt värk ! ( svordomen passa in ) :D
Imorron blir vi lediga, aaaas skönt :D

Det var nog allt. Ja justja, har köpt mig träningsskor och träningsbyxor. Nu blir det att träna på sats. Ska lämna in papprena på måndag I think. :P Ska bli kul att komma igång och få lite trim på kroppen ;P


 jag när jag vänta med att gå till blondie

Kyss 
// frokensanna 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela