Sanna

Min nya klocka <3

Publicerad 2009-07-27 22:06:09 i Mitt Sanna,

Var jätte kul i Mora. shoppa en hel del och åt gott + skratta mycket.

Köpte:
Svart kavaj, STIL 120:- (REA)
Blå tight klänning, H&M 199:-
Guld klocka, antikaffär 150:-
Leopard/guld ring, ur&penn 20:- (REA)
Slim strumbyxor svarta, LINDEX 89:-
kuvertväska, Cubus 50:- (REA)

Tror inte att det var nått mer.
Bjöd Zillah på resturang, hon tog fläskfile och jag tog kyckling med mango. Hur gått som helst och sen dessert.

Det var nog inget mer, jo att det gäller att banta när jag kommer!


Klänningen och väskan + strumpbyxorna











¨
min nya klocka! den e så gammal så man skruvar upp den så den skulle funka. Älskar den !






Kommentarer

Postat av: Amandapanda

Publicerad 2009-07-28 00:12:45

ååh gott!

jag kommer nog upp till rättvik imorgon med endå :D

Postat av: Zillah =)

Publicerad 2009-08-03 14:22:06

Kul kul :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela